söndag 9 december 2012

Adventsstickningsfunderingar


Oj... vad jag blir fundersam om hur jag ska göra med min adventsstickning!
Ska jag fortsätta med att följa Tålamodspåsens adventsstickning slaviskt... eller ska jag hädanefter göra det som jag från början trodde och faktiskt hoppades på att det skulle bli?

Har mycket mer användning för det som jag hoppades på och då kan jag dessutom använda mig av en av skoluppgifterna på Hantverkskursen också och eftersom garnet är färgat tidigare i höstas som en skoluppgift så passar det ju bra ur den synvinkeln också!

Usch, vilket dilemma... det som jag NU tror blir resultatet av Tålamodspåsens Adventsstickning kan man ju också i och för sig, använda på samma sätt som det jag från början hoppades på... och kanske kan det dessutom vara en bra-att-ha-grej OM-utifall-att också?!
Ja, ni ser vilket bekymmer jag har... men FINT blir det och roligt är det!
Kanske ska jag avvakta några dagar innan jag fortsätter... så kan jag fundera medan ni andra stickar vidare!
Har ju faktiskt snodden kvar att virka, så jag pysslar vidare med den istället för att just nu fortsätta med dagens stickade ränder!

1 kommentar:

Ulla sa...

Häftiga färger också.Läcker väska/påse!